لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 57
  • بازدید کل : 572828

دانشگاه Drexel برنامه هاي دوره ليسانس ( مديريت ورزشي )


دانشگاه Drexel                            برنامه هاي دوره ليسانس ( مديريت ورزشي )

 تحقیق  از سیمنار  مدیریت ورزشی  از  دانشگاهdrexel   چکیده شدره در فایلword

در طي برنامه مديريت ورزشي دانشگاه Drexel دانشجويان – بر دانش و مهارت هاي لازم براي موفقيت در رشته هاي مدييت ورزشي ،‌ مربي گري / ورزشكار ، روانشناسي ورزش و ديگر حرفه هاي حمايت و پشتيباني كننده ورزشي و تفريحي تسلط پيدا مي نمايند . برنمه بر روي تلفيق و يكپارچگي از زمينه هايي كاربردي از فراگيري شامل ارتباطات ، تغذيه ، عملكرد دوكارائي انسان ، روانشناسي ، مديريت تجاري و ورزشكاران تمركز مي نمايند . يك شيوه و رويكرد علوم چند گانه را ( ورزشكاران و كارائي انساني : ورزشي و فرآيند فرهنگي – اجتماعي – روانشناسي ؛ ورزشي بعنوان يك صنعت ) به منظور درك و برداشت كلي از ورزش و مديريت و سازمان دهي صنعت ورزش را مورد استفاده قرار ميدهد .

 


مبلغ قابل پرداخت 15,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 916

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما