لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 46
  • بازدید کل : 571914

جوان‌ و رسالت‌ حوزه‌ (کتاب اندیشه) (مجموعه‌ مقالات‌ همايش‌ جوان‌ و رسالت‌ حوزه‌) ‌به‌ سفارش‌ كانون‌ انديشه جوان‌ ناشر: مؤسسه فرهنگي‌ دانش‌


جوان‌ و رسالت‌ حوزه‌  (کتاب اندیشه)  (مجموعه‌ مقالات‌ همايش‌ جوان‌ و رسالت‌ حوزه‌)  ‌به‌ سفارش‌ كانون‌ انديشه جوان‌  ناشر: مؤسسه فرهنگي‌ دانش‌

 
 
 
 
 
 
 
 

پيشگفتار

 

..... توصيه‌ اينجانب‌ آن‌ است‌ كه‌ نسل‌ حاضر و آينده‌ غفلت‌ نكنند ودانشگاهيان‌ و جوانان‌ برومند عزيز هرچه‌ بيشتر با روحانيون‌ وطلاب‌ علوم‌ اسلامي‌ پيوند دوستي‌ و تفاهم‌ را محكمتر و استوارترسازند....

از وصيتنامه‌ سياسي‌ ـ الهي‌ حضرت‌ امام‌ خميني‌(ره‌)

 

روحانيت‌ بيدار و آگاه‌ اسلام‌ در طول‌ قرنهاي‌ متمادي‌ چون‌ مشعلي‌ فروزان‌فرا راه‌ جويندگان‌ حق‌ و حقيقت‌ و همچون‌ دژي‌ استوار مأمن‌ و ملجأ پيروان‌دين‌ حنيف‌ بوده‌ است‌. تاريخ‌ پر فراز و نشيب‌ و خونبار تشيُّع‌ آكنده‌ است‌ ازلحظات‌ مهم‌ و سرنوشت‌ سازي‌ كه‌ به‌ بركت‌ حضور فعال‌ و جانانه‌ روحانيت‌ وروشنگريهاي‌ آنان‌، به‌ نقطه‌هاي‌ عطف‌ تاريخ‌ حماسي‌ ايران‌ تبديل‌ شده‌ است‌.تاريخ‌ ايران‌ اسلامي‌ نيز گواه‌ آن‌ است‌ كه‌ عالمان‌ عامل‌ دين‌ با تكيه‌ بر نيروي‌عظيم‌ مردم‌ و با همگامي‌ آنان‌ رسالت‌ و نقش‌ خويش‌ را در حفاظت‌ ازسنگرهاي‌ فكري‌ ـ اعتقادي‌ و فرهنگ‌ حياتبخش‌ شيعه‌ حقيقتاً بخوبي‌ ايفاءنموده‌ و در دفاع‌ از مرز و بوم‌ و منافع‌ و آرمانهاي‌ ملي‌ مردم‌ ايران‌ نيز، افتخارپرچمداري‌ و مجاهده‌ و ايثارگري‌ را بنام‌ خود ثبت‌ كرده‌اند. شواهد تاريخي‌اين‌ مدعا آنقدر قوي‌ و متواتر است‌ كه‌ احتياج‌ به‌ توضيح‌ نخواهد بود و هرنسلي‌ خود شاهد اين‌ رسالت‌ عظيم‌ علما و روحانيت‌ بوده‌ است‌. در واقعه‌استعماري‌ رژي‌، چه‌ كسي‌ است‌ كه‌ فتواي‌ تاريخي‌ ميرزاي‌ شيرازي‌ را كه‌ پشت‌انگليس‌ مكار را شكست‌ نشنيده‌ باشد؟!

و چه‌ كسي‌ است‌ كه‌ رشادتهاي‌ علماي‌ شيعه‌ را در مبارزه‌ با استعمار انگليس‌در عراق‌ از ياد برده‌ باشد؟!

و چه‌ گوشي‌ است‌ كه‌ فرياد حق‌طلبي‌ و آزاديخواهي‌ علماي‌ مبارز شيعه‌ رادر نهضت‌ مشروطيت‌ نشنيده‌ باشد؟!

و خلاصه‌ چه‌ وجدان‌ بيدار و آگاهي‌ است‌ كه‌ مدرسها، كاشانيها، سعيديها،غفاريها، نواب‌ صفويها، طالقانيها، بهشتيها، مطهريها،.... و از همه‌ تابناكتر«خميني‌ كبير» كه‌ اين‌ عصر به‌ او تعلق‌ دارد را درك‌ نكرده‌ و باور ننموده‌باشد؟!

چه‌ افتخاري‌ براي‌ جوانان‌ اين‌ مرز و بوم‌ در اين‌ عصر و زمانه‌ بالاتر ازاينكه‌ فرزندان‌ خميني‌ با 8 سال‌ دفاع‌ جانانه‌ و مردانه‌ و با ايثار جان‌ و مال‌ با قيام‌شهادت‌طلبانه‌ در مقابل‌ تمامي‌ جهانخواران‌ و در رأس‌ همه‌ امريكاي‌جنايتكار، از عزت‌ و شرف‌ و آب‌ و خاك‌ خويش‌ دفاع‌ نموده‌ و نگذاشتندحتي‌ يك‌ وجب‌ از اين‌ سرزمين‌ مقدس‌ در دست‌ دشمنان‌ مسلّم‌ ايران‌ باقي‌بماند.

به‌ دليل‌ همين‌ نقش‌ و جايگاه‌ ويژه‌، دشمنان‌ِ ايران‌ و اسلام‌، سعي‌ نموده‌اندشكستهاي‌ مفتضحانه‌ خود را در نبرد با اين‌ ملت‌ و جوانان‌ غيور آن‌، با يك‌نقشه‌ مزورانه‌ و مكر و كيد خائنانه‌ و با استفاده‌ از ابزاري‌ صلح‌آميز در قالب‌هجوم‌ فكري‌ ـ فرهنگي‌ جبران‌ نمايند و بخصوص‌ پس‌ از پايان‌ يافتن‌ جنگ‌تحميلي‌ و با استفاده‌ از فضاي‌ آرام‌ و دوران‌ صلح‌، سعي‌ در استحاله‌ فرهنگي‌همه‌ اقشار بخصوص‌ جوانان‌ دلير اين‌ مرز و بوم‌ را داشته‌اند.

دشمنان‌ به‌ رغم‌ تجربه‌هاي‌ ناكام‌ و مكرّر خويش‌، اين‌ بار نيز از اين‌ نكته‌مهم‌ غافل‌ بودند كه‌ روحانيت‌ هوشيار و شجاع‌ با همان‌ درك‌ تاريخي‌ مردانه‌در ميدان‌ نبرد فرهنگي‌ حضور خواهد يافت‌ و از دين‌ و ارزشهاي‌ ديني‌ وآرمانهاي‌ ملي‌ ـ اسلامي‌ مردم‌ دفاع‌ خواهد نمود و نخواهد گذاشت‌ جوانان‌بعنوان‌ سرمايه‌هاي‌ عظيم‌ معنوي‌ و مادي‌ اين‌ كشور به‌ انحطاط‌ دچار گردند.

كانون‌ انديشه‌ جوان‌ به‌ عنوان‌ مركز فكري‌ و پايگاه‌ اعتقادي‌ نسل‌ جوان‌ و بااحساس‌ مسئوليتي‌ بزرگ‌ در تنوير افكار و انديشه‌هاي‌ جوانان‌، بخوبي‌ بر اين‌نكته‌ واقف‌ است‌ كه‌ توجه‌ به‌ نيازها و عطش‌هاي‌ اعتقادي‌ و نظري‌ جوانان‌ عصرو نسل‌ حاضر، و ارائه‌ پاسخي‌ درخور و شايسته‌ به‌ اين‌ نيازها، ظرافتها وملزومات‌ خاص‌ خود را مي‌طلبد. و در عين‌ حال‌ بر اين‌ ايمان‌ عميق‌ و باوردقيق‌ تأكيد دارد كه‌ اسلام‌ و قرآن‌ و اهلبيت‌ (عليهم‌السّلام‌) اين‌ گنجينه‌هاي‌جاويدان‌ و ذخاير لايزال‌ الهي‌ نه‌ تنها توان‌ پاسخگويي‌ به‌ نيازها و حل‌مشكلات‌ را دارند بلكه‌ تنها طريق‌ ممكن‌ و راه‌ صواب‌ در رفع‌ نيازها ومشكلات‌ و حل‌ شبهات‌، در تمسك‌ به‌ قرآن‌ و عترت‌ و فقه‌ اهلبيت‌(عليهم‌السّلام‌) است‌.

لذا كانون‌، با استعانت‌ از خداوند متعال‌ و با راهنمائيهاي‌ دلسوزانه‌ عزيزان‌و بزرگواران‌، در يك‌ تلاش‌ بي‌وقفه‌ سعي‌ نمود در محيطي‌ آكنده‌ از صفا وصميميت‌، همآيشي‌ تحت‌ عنوان‌ «جوانان‌ و رسالت‌ حوزه‌» در مركز اجتهاديعني‌ شهر مقدس‌ قم‌ برپا نمايد كه‌ عنوان‌ و دستور كار اين‌ همآيش‌، همانارسالت‌ كنوني‌ حوزه‌هاي‌ علميه‌ و علما عزيز در مواجهه‌ و پاسخ‌ به‌ نيازهاي‌روحي‌ ـ فكري‌ و معنوي‌ جوانان‌ مي‌باشد، و آنچه‌ از نظر گراميتان‌ مي‌گذردحاصل‌ اين‌ همآيش‌ يك‌ روزه‌ است‌.

اكنون‌ ضمن‌ تشكر و تقدير فراوان‌ از محضر علما و شخصيتهاي‌بزرگواري‌ كه‌ ضمن‌ قبول‌ دعوت‌ كانون‌، در اين‌ همايش‌ شركت‌ نموده‌ و با ارائه‌مقالات‌ عالمانه‌ و ارزشمند خود به‌ آن‌ معنا و بهاء بخشيدند، از خوانندگان‌عزيز استدعا دارد با نظرات‌ نقادانه‌ و پيشنهادات‌ دلسوزانه‌ خويش‌ ما را قرين‌امتنان‌ نمايند و اميد است‌ كه‌ نظرات‌ اصلاحي‌ عزيزان‌، منشأ ارتقاء كيفي‌ و خيرو بركت‌ هرچه‌ بيشتر براي‌ فعاليتهاي‌ آتي‌ كانون‌ گردد انشاءالله‌.

ضمناً لازم‌ مي‌داند از پژوهشگاه‌ فرهنگ‌ و انديشه‌ اسلامي‌ (مركز قم‌) ومركز ملي‌ جوانان‌ كه‌ كانون‌ را در برگزاري‌ همآيش‌ مزبور ياري‌ نمودندصميمانه‌ تشكر نمايد و از خداوند متعال‌ آرزوي‌ توفيقات‌ هرچه‌ بيشتر اين‌مراكز را دارد.

و السلام‌

كانون‌ انديشه‌ جوان‌

 

 

 

 

 

جوان‌ و رسالت‌ حوزه‌

پيشگفتار

جوانان‌ و رسالت‌ حوزه‌

تعريف‌ جواني‌

روش‌شناسي‌ رفتار با جوان‌

مديريت‌ منابع‌ براي‌ تبليغ‌ دين‌ در بين‌ جوانان‌

پرسش‌ و پاسخ‌

 

 


مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 837

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما