لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 78
  • بازدید دیروز : 95
  • بازدید کل : 573440

فطرت‌ و دين‌ (کتاب اندیشه) علي‌ رباني‌ گلپايگاني‌ به‌ سفارش‌ كانون‌ انديشه جوان‌ ناشر: مؤسسه فرهنگي‌ دانش‌ و انديشه‌ معاصر


فطرت‌ و دين‌  (کتاب اندیشه)  علي‌ رباني‌ گلپايگاني‌  به‌ سفارش‌ كانون‌ انديشه جوان‌  ناشر: مؤسسه فرهنگي‌ دانش‌ و انديشه‌ معاصر

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

سخن‌ نخست‌

فطرت‌ در فرهنگ‌ و معارف‌ اسلامي‌ جايگاه‌ ويژه‌اي‌ دارد. به‌ طوري‌ كه‌ درقرآن‌ كريم‌ و احاديث‌ معصومين‌ به‌ عنوان‌ يكي‌ از اصول‌ جهان‌بيني‌ اسلامي‌مطرح‌ گرديده‌ است‌. دانشمندان‌ اسلامي‌ نيز با الهام‌ از قرآن‌ و حديث‌، نظرية‌فطرت‌ را در كتب‌ تفسير، كلام‌ و اخلاق‌ مورد توجه‌ قرار داده‌ و به‌ آن‌ استنادنموده‌اند.

در روزگار معاصر، با توجه‌ به‌ بحثهاي‌ جديد در حوزة‌ معرفت‌ ديني‌ و دررابطه‌ با خاستگاه‌ دين‌ و اخلاق‌، نظرية‌ فطرت‌ بيش‌ از گذشته‌ مورد توجه‌ قرارگرفته‌ و به‌ ويژه‌ در آثار برجاي‌مانده‌ از دو اسلام‌شناس‌ برجسته‌، يعني‌ علامه‌طباطبايي‌ و شهيد مطهري‌، جايگاه‌ مهمي‌ را به‌ خود اختصاص‌ داده‌ است‌. تاآنجا كه‌ مي‌توان‌ ادعا كرد در همة‌ مجلدات‌ تفسيرالميزان‌ از اين‌ مسأله‌ با اهتمام‌و اعتناي‌ بسيار ياد شده‌ است‌ و استاد مطهري‌ نيز بحثهاي‌ جداگانه‌اي‌ را به‌ آن‌اختصاص‌ داده‌اند كه‌ بخشي‌ از آنها در كتابي‌ با عنوان‌ «فطرت‌» چاپ‌ شده‌ است‌.

از سوي‌ ديگر نظرية‌ فطرت‌ در حوزه‌هاي‌ مختلف‌ معرفت‌شناسي‌، اخلاق‌و دين‌شناسي‌ نيز مورد انتقاد و اعتراض‌ برخي‌ از نويسندگان‌ قرار گرفته‌ است‌.اهميت‌ و جايگاه‌ ويژة‌ اين‌ اصل‌ در جهان‌بيني‌ اسلامي‌ و تبيين‌ روشن‌ و استوارآن‌ و پاسخگويي‌ به‌ اعتراضات‌ و نقدهايي‌ كه‌ بر آن‌ وارد شده‌ است‌، ضرورت‌پژوهش‌ در اين‌ باره‌ را آشكار مي‌سازد.

نوشتة‌ حاضر گامي‌ است‌ در جهت‌ ايفاي‌ اين‌ رسالت‌ فكري‌ ـ ديني‌ كه‌ اميداست‌ استوار و آموزنده‌ باشد.

 

 

 

 

فطرت‌ و دين‌

سخن‌ نخست‌

فصل‌ يكم‌/تعريف‌ و ويژگيهاي‌ فطرت‌

فصل‌ دوم‌ /فطرت‌ و معرفت‌

فصل‌ سوم‌/تمايلات‌ و گرايشهاي‌ فطري‌

فصل‌ چهارم‌ /راه‌ اثبات‌ فطريات

فصل‌ پنجم‌ /قرآن‌ و معرفت‌ فطري

فصل‌ ششم‌/هدايت‌ و معرفت‌ فطري‌ در احاديث‌ اسلامي‌

فصل‌ هفتم‌/فطرت‌ و خداشناسي‌

فصل‌ هشتم‌ /فطرت‌ و تجربه‌ ديني‌

فصل‌ نهم‌/فطرت‌ و شريعت‌

فصل‌ دهم‌/فطرت‌ و اخلاق

 


مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1104

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما