لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 136
  • بازدید کل : 573044

اصلاحات‌ (مجموعه‌ از چشم‌ انداز امام‌ علي‌(ع)) سيّدحسين‌ هاشمي‌


اصلاحات‌  (مجموعه‌ از چشم‌ انداز امام‌ علي‌(ع))  سيّدحسين‌ هاشمي‌

 

مقدمه

 

در سالي‌ كه‌ به‌ نام‌ مبارك‌ مولاي‌ متقيان‌ حضرت‌ علي‌(ع) مزيّن‌ گرديده‌ ورهبر معظّم‌ انقلاب‌ ـدام‌ظلّه‌ ـ اصلاحات‌ و مبارزة‌ با «فقر»، «فساد» و«تبعيض‌» را در رأس‌ برنامه‌هاي‌ كلان‌ كشور اعلام‌ فرموده‌ است‌، پرداختن‌ به‌موضوع‌ «اصلاحات‌ از ديدگاه‌ حضرت‌ علي‌(ع)»، براي‌ كساني‌ كه‌ آن‌حضرت‌ را پس‌ از پيامبر گرامي‌ اسلام‌(ص) بهترين‌ اسوه‌ و الگو مي‌دانند،ضرورت‌ و اهميت‌ ويژه‌ دارد؛ زيرا مفهوم‌ اصلاحات‌ از مفاهيم‌ كلي‌ است‌ وتفسيرهاي‌ مختلف‌ مي‌پذيرد. بدين‌ جهت‌ حتّي‌ سردمداران‌ مفسد و منحرفي‌چون‌ معاويه‌ نيز مدعي‌ اصلاحات‌ بودند. اين‌ اثر دو فصل‌ دارد و مسألة‌اصلاحات‌ را از ديدگاه‌ حضرت‌ علي‌(ع) در سه‌ محور فقر، فساد و تبعيض‌ به‌اختصار بررسي‌ مي‌كند.

«فصل‌ اول‌» به‌ مباحث‌ كلي‌ و مباني‌ مربوط‌ به‌ اصلاحات‌ مي‌پردازد ومباحثي‌ چون‌ «مفهوم‌ و ضرورت‌ اصلاحات‌»، «متصدي‌ اصلاحات‌» و«موانع‌ اصلاحات‌» را پي‌ مي‌گيرد.

فصل‌ دوم‌ به‌ «زمينه‌هاي‌ اصلاحات‌ و اولويت‌هاي‌» آن‌ اختصاص‌ داردو اصلاحات‌ «فرهنگي‌»، «اقتصادي‌»، و «سياسي‌ واداري‌» رابررسي‌مي‌كند.

اميد است‌ نزد امام‌ علي‌(ع)، مقبول‌ افتد و در پيشبرد اهداف‌ والاي‌ انقلاب‌شكوهمند اسلامي‌ سودمند واقع‌شود.

 

«اللّهم‌ تقبّل‌ منّا بحق‌ّ محمّد و آله‌ الاطهار»

سيّد حسين‌ هاشمي‌

12/9/1379

 

 

 

 

 

اصلاحات‌

مقدمه

فصل‌ اول‌/ كليات‌ و مباني‌

فصل‌ دوم/ زمينه‌هاي‌ اصلاحات‌ و اولويت‌ها از ديدگاه‌ علي‌(ع)

خلاصه‌ و نتيجه‌

فهرست‌ منابع‌

 

 


مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 936

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما