لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 53
  • بازدید کل : 572895

مقاله بنا های تاریخی


مقاله بنا های تاریخی

مقاله بنا های تاریخی ایران بصورت 40  صفحه در نگارشWORD

مرمت آئينه های تالار برليان

 

تالار برليان بعد از مرمت

11- مرمت عمارت بادگير

در ضلع جنوبی مجموعه در مجاورت چادرخانه, عمارت بسيار زیبایی قرار دارد كه به عمارت بادگير مشهور است. اين عمارت در زمان فتحعلی شاه بنا شده است. وزارت راه و ترابری در سال 1326 تصميم به مرمت اين بنا گرفت. و بعد از پاره ای مرمت ها از جمله ايجاد سيستم گرمایشی, محور های خر پاهای چوبی تالار اصلی را جمع كردند. اين اقدام غير كارشناسانه سبب شكسته شدن تير افقی خرپا گرديد و باعث ريزش تزئيــنات بنا در پاره ای از بخش ها به ويژه سقف بنا گرديد. مرمت اين بنا از سال 1380 آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

 

تزئينات عمارت ااصلیبادگير در حال مرمت

 

12-احداث توقفگاه زيرزمینی

 

ساختمان اين توقفگاه به وسعت تقريباَ 600 متر مربع به منظور توقف وسائل نقليه و عدم ورود آنها به محوطه و در نهايت ايجاد محیطی آرام برای بازديد كنندگان در سال 1375 شروع و در همان سال به پايان رسيد

 

احداث توقفگاه مرحله بتن ريزی

 

توقفگاه در مرحله تير ريزی

 

نگاهداری و مرمت يادبود های فرهنگی وظيفه ای است كه سازمان ميراث فرهنگی ايران بعهده گرفته است. اين وظيفه بسيار عظيم است و نياز به منابع مالی و كوشش فراوان دارد. اما, هدف غائی سازمان آشنا سازی نسل جوان ايران به ويژه هنرمندان و صنعتگران و سازمان های صنعتی با جوهره غنی خلاقيت های هنری ايران در زمان گذشته می باشد.

 


مبلغ واقعی 15,000 تومان    4% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 829

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما