لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 56
  • بازدید کل : 575245

مقاله اکستازی (Ecstasy) چیست؟


مقاله اکستازی (Ecstasy) چیست؟

1384

 

قرص اکستازی ۴

خانواده سبز: فرمول اصلي اين دارو متلين دي اكسي مت آمفتامين با علامت اختصاري MDMA مي‌باشد كه در سال 1914 توسط مرك آلمان به عنوان سركوب كننده اشتياق (براي مصرف داروها) توليد و در جلسات روان‌كاوي و روان‌درماني بيماران رواني مورد استفاده قرار مي‌گرفت.
در دهه 1950 نظاميان آمريكا آن را به صورت دارويي مركب مورد آزمايش قرار دادند و در دهه 1960 مصرف وسيع آن توسط انسان‌ها آغاز گرديدو تا سال 1985 به دليل توانايي MDMA در ايجاد روابط گرم و صميمي و باز پزشكان و متخصصان آن را به عنوان درمان كننده بيماران رواني مورد استفاده قرار مي‌دادند.
اين دارو به طور معمول از طريق خوراني به مقدار 100 تا 150 ميلي‌گرم مصرف و اثرات اوليه بين 20 تا 40 دقيقه پس از مصرف تجويز مي‌شود و در 2 تا 4 ساعت پس از مصرف به مرحله اوج مي‌رسد.
MDMA با تأثير بر نرون‌هاي حاوي سروتونين و آكسون‌ها باعث اختلال در حواس شده و آثار چون: تغيير در ادراك زماني، تغيير در ادراك بينايي، تغييرات گفتاري، كاهش دفاعي بدن و ... را 2 تا 4 دقيقه پس از مصرف ايجاد مي‌كند و در ادامه باعث كاهش خواب، كاهش توان و تمايل به انجام كارهاي فكري و بدني، خستگي و ... مي‌شود.
توطئه گران غربي به سركردگي آمريكا با حضور طالبان در افغانستان و ايجاد چهره‌اي ناخوشايند از اسلام در ادامه ميزان توليد موادمخدر در افغانستان را روز به روز افزايش دادند تا اينكه اين ميزان در سال 1999 بالغ بر 4500 تن گرديد. در سال 2000 نيز براساس نقشه از پيش طراحي شده توليد در افغانستان توسط طالبان ممنوع اعلام شد و توليد 4500 تني سال قبل ناگهان به 280 تن كاهش يافت. لذا از همان سال يعني سال 2000 ورود و مصرف قرصهاي روانگردان اكسي تيسي در كشور ايران رواج بيشتري يافت و اين توليدات دنياي غرب وارد كشور شد نكته جالب اينكه در سال 2001 با توجه به اينكه مهره‌اي بنام طالبان ديگر خوشايند جامعه نبود و مأموريت آن هم به اتمام رسيده بود با اجراي نقشه 11 سپتامبر اين مهره جاي خود را به نظاميان آمريكايي داد تا با حضور در افغانستان ضمن افزايش توليد مواد افيوني نظارتي مستقيم بر ورود قرصهاي روانگردان و مواد افيوني به كشور جمهوري اسلامي ايران بر عهده بگيرند.
اكس‌تيسي از سال 2001 براساس توطئه غريبان به سركردگي آمريكا با تحولاتي كه توسط گروه طالبان در منطقه علي‌الخصوص افغانستان ايجاد شد رواج يافت و در بين جامعه و مخصوصاً نسل جوان مصرف كنندگاني را جذب نمود.

متلين ديوكسي مت آمفنامين MDMA كه بعنوان اكس تيسي، آدام، E ، XTC و X هم شناخته ميشود شبه – آمفتامين مصنوعي است با خواص توهم زايي و تحريك‌كنندگي. اين دارو كه داراي خواص و اثرات مخرب كم نظيري است از توليد و مصرف آن در جولاي 1985 با قرار گرفتن در طبقه I داروها (مواد غير مجازي كه داراي هيچگونه خواص و كاربردهاي دارويي و پزشكي نيستند ) غير قانوني اعلام گرديد ولي در سالهاي اخير مصرف آن بطور روز افزون در سراسر جهان رواج يافته است و شايد بتوان گفت مهمترين اثر مصرف تركيبي آن با ساير داروها ايجاد احساسات عميق و پايدار در دلبستگي و پيوستگي مي‌باشد.

 


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 847

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما