لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 25
  • بازدید دیروز : 152
  • بازدید کل : 575036

کتاب معاد شناسی/ جلد چهارم / قسمت اول: علائم پیدایش قیامت و روایت سلمان


کتاب معاد شناسی/ جلد چهارم / قسمت اول: علائم پیدایش قیامت و روایت سلمان

 کتاب معاد نصف   قیمت ار بقیه سایت ها

قال‌ اللهُ الحكيمُ في‌ كتابِه‌ الكريم‌:

فَهَلْ يَنظُرُونَ إِلاَّ السَّاعَةَ أَن‌ تَأْتِيَهُم‌ بَغْتَةً فَقَدْ جَآءَ أَشْرَاطُهَا فَأَنَّي‌ لَهُمْ إِذَا جَآءَتْهُمْ ذِكْرَيهُمْ.

(هجدهمين‌ آيه‌، از سورة‌ محمّد: چهل‌ و هفتمين‌ سوره‌ از قرآن‌ كريم‌)

للّه‌ الحمدُ والمنّة‌ بحث‌ معادي‌ را كه‌ شروع‌ كرديم‌، مقدّمات‌ حيات‌ انسان‌ را در دنيا و بعد خصوصيّات‌ حال‌ احتضار و سكرات‌ موت‌ و عالم‌ قبر و برزخ‌ را تمام‌ كرديم‌، و از حال‌ بايد شروع‌ كنيم‌ در مقدّمات‌ عالم‌ قيامت‌ كبري‌ و حضور انسان‌ در پيشگاه‌ پروردگار و شرح‌ عوالمي‌ را كه‌ انسان‌ در اين‌ دورة‌ از حيات‌ اُخروي‌ طيّ ميكند.

در اين‌ آيه‌ از قرآن‌ مجيد، خداوند ميفرمايد:

«آيا اين‌ كافران‌ و مشركان‌ اميد و انتظاري‌ را دارند مگر انتظار ساعت‌ قيامت‌ كه‌ ناگهان‌ بيايد و آنها را در بر گيرد؟ حقّاً كه‌ علامات‌ قيامت‌ آمده‌ است‌. در آن‌ وقتي‌ كه‌ قيامت‌ بيايد، ياد قيامت‌ و تذكّر آن‌ چه‌ سودي‌ براي‌ آنان‌ خواهد داشت‌؟»

سياق‌ اين‌ آيه‌ سياق‌ مؤاخذه‌ و تهكّم‌ است‌. مثل‌ اينكه‌ كافران‌ در موقفي‌ هستند كه‌ يا بايد از حقّ تبعيّت‌ كنند و بنابراين‌ عاقبت‌ آنها مقرون‌ به‌ خير و سعادت‌ گردد، و يا بايد انتظار ساعت‌ قيامت‌ را ببرند تا بواسطة‌ مشاهدة‌ تحقّق‌ و وقوع‌ و إشرافي‌ كه‌ بر آن‌ پيدا كنند و خصوصيّاتي‌ را كه‌ از آن‌ ببينند متذكّر گردند و ايمان‌ آورند و از حقّ متابعت‌ كنند.

امّا پيروي‌ از حقّ را امروز ننموده‌اند و بنابراين‌ يك‌ احتمال‌ بيشتر نمي‌ماند و آن‌ آمدن‌ خود قيامت‌ است‌.

بازگشت به فهرست

علائم‌ قيامت‌ و حضور انسان‌ در آن‌


مبلغ واقعی 161,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 64,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 940

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما