لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 112
  • بازدید دیروز : 46
  • بازدید کل : 572021

نام كتاب : بيست گفتار بيست گفتار متفكر شهيد استاد مرتضی مطهری چاپ هفتم : پائيز 1370


نام كتاب : بيست گفتار    بيست گفتار  متفكر شهيد استاد مرتضی مطهری  چاپ هفتم : پائيز 1370

نام کتاب : 20 گفتار
نویسنده / مترجم: استاد مرتضی مطهری
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحات: 286
حجم کتاب: 650 کیلوبایت
نوع فایل: exe
چاپ : چاپ هفتم پائیز 1370
فهرست : دارد
مناسب اجرا بر روی : تمامی رایانه ها

شرحی کوتاه از کتاب / مقدمه کتاب:

کتاب حاضر ، مجموعه‏ای است مشتمل بر بیست سخنرانی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری که بین سالهای 1378 تا 1382 قمری برابر با 1338 تا 1341 شمسی‏ برای عموم ایراد شده و در زمان حیات استاد به چاپ رسیده است و اکنون‏ با حروفچینی جدید و کیفیت بهتر چاپی به طبع می‏رسد . در این چاپ آدرس‏ آیات و روایاتی که در چاپ گذشته ذکر نشده بود تا حد ممکن ذکر گردیده و همچنین جملات عربی به طور دقیق اعراب گذاری شده است . این کتاب نیز همچون دیگر آثار آن متفکر گرانقدر از بیانی روان و محتوایی غنی همراه با نکات بدیع برخوردار است ، ضمن اینکه مسائل مورد بحث ، مسائلی است که همواره برای جامعه اسلامی مطرح می‏باشد و اذهان‏ جستجوگر به دنبال پاسخهای مناسب برای آن مسائل هستند . امید است این اثر استاد شهید نیز در آشنایی بیشتر جامعه اسلامی ما با معارف اسلامی و مفید و مؤثر افتد .

شورای نظارت بر نشر آثار استاد شهید مطهری


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 861

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما