لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 25
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 575651

نقش زن و شوهر در آرامش خانواده


نقش زن و شوهر در آرامش خانواده

 مقاله  نقش زن و شوهر در آرامش خانواده در سه فصل  با   چکیده  ده ها کتاب

1ـ مكارم الاخلاق, ج1, ص229, وسائل 14 / 17.
2ـ بحارالانوار, ج103, ص224.
3ـ همان مصدر, ص235.
4ـ وسائل الشيعه, ج14, ص118.
5ـ كافى, ج5, ص567.
6ـ بحارالانوار, ج103, ص235.
7ـ وسائل الشيعه, ج15, ص240.
8ـ بحارالانوار, ج103, ص229.

ماهنامه پيام زن ـ شماره 3 ـ خرداد 71

آرامش و امنيت روحى همانند غذا, پوشاك و مسكن از نيازهاى اساسى انسانهاست. از اين رو, موفقترين مكتبها, مكتبى است كه برنامه هايش بر اساس فطرت و تمايلات كنترل شده انسان بوده, نيازهاى درونى و برونى او را برآورده نمايد.

اسلام به عنوان جامعترين مكتبهاى آسمانى, به اين نياز روحى, توجه نموده و آموزش و پرورش خود را از ((فرد)) كه اولين خشت بناى جامعه مى باشد, شروع كرده است. از طرفى, چون ((عقيده)) نخستين بذرى است كه در دل انسان كاشته مى شود و به تدريج در اعمال و رفتار او تاثير مستقيم مى گذارد و او تجلى بارزى از عقايد و آرمانهاى خويش مى گردد, لازم است به بينشى صحيح دست يابد و همراه با تهذيب و تربيت در مسير ارزشهاى والا گام بردارد.

اگر افراد همراه با تربيت الهى به آرامش روحى دست يابند, طبعا جامعه را به سوى آرامش روحى, سوق خواهند داد. در چنين محيطى حقوق افراد, محفوظ خواهد بود; حريم انسانها مورد تجاوز قرار نخواهد گرفت و هر كس مى داند كه بايد در محدوده خود حركت كند.

كوچكترين واحد اجتماعى

((خانواده)) كوچكترين شكل يك جامعه است كه از دو ركن اساسى (زن و شوهر) تشكيل شده است.

اگر اين دو ركن, آرامش درونى داشته باشند, خانواده, محلى امن براى تربيت فرزندان خواهد بود. اگر هر كدام به وظايف شرعى و عرفى خود عمل نمايند و زندگى را بر اساس فداكارى و گذشت بنا كنند, باصفاترين خانواده را خواهند داشت. اما اگر هوا و هوس بر زندگى, حاكم شد و انسان ((بايدها)) و ((نبايدها)), ((شايدها)) و ((نشايدها)) را به بازى گرفت و خواسته هاى نفسانى خود را ملاك عمل, قرار داد, به موجودى خطرناك تبديل مى شود. و امروز, ريشه بسيارى از اختلافات خانوادگى و گروهى, چيزى جز بى توجهى به اين ضرورتها نيست.

آنچه اينك, پيش روى شماست, بررسى كوتاهى است كه در راستاى اين مهم انجام شده است


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 776

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما