لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_sourc

گروه معماری ارگانیک آرت پس از6 سال فعالیت در زمینه سی دی و دی وی دی های رشته های معماری و عمران و نقاشی و کسب مهارت و تجارب لازم از سال 1388 و با هدف ارتقا سطح کیفی معماری ایران زمین اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. انشالله در اولین فرصت لیست واریزی به بیمارستان و بیماران در سایت قرار مبدهبم سایت در الویت اول با پشتیانی قوی در پیج اینستاگرام که در 24 ساعت در خدمت شما عزیزان هست هر مشکلی در دانلود و لینک کتاب ها ایجاد شد حتما و لطفا به دایرکت اطلاع دهید لینک اینستاگرام:https://www.instagram.com/mahsa_jasur?utm_source=qr

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 575652

انقلاب مشروطیت


انقلاب مشروطیت

ى از استراتژى هاى سازمان سیا وارد کردن خرافات در هیات هاى مذهبى است که بارها در هفته نامه پرتو سخن نسبت به آن هشدار داده ایم، ولى چرا در طول ۲۷ سال گذشته هیچ گاه آقاى کروبى و دوستانشان درباره آنها حساسیتى نشان نداده و حتى یک مورد هم تذکر نداده اند؟

۲- روشن نیست چرا آقاى کروبى و دوستانشان نسبت به ترویج خرافات از سوى دولت اصلاحات! که مراسمى مانند چهارشنبه سورى و پریدن از روى آتش را ترویج مى کرد، هیچ گونه واکنشى نشان نمى دادند. در آن زمان وزارت کشور آموزش پریدن از روى آتش را نیز در دستور کار خود قرار داده بود و اینکه چگونه آتش روشن کنند تا آسفالت خراب نشود و خانم ها چگونه بپرند تا دامنشان نسوزد. روزنامه هاى مدعى اصلاح طلبى نیز حجم گسترده اى از صفحات خود را به چاپ تصاویر و مقالات در باب خواص پریدن از روى آتش اختصاص مى دادند و در وصف آن قصیده ها مى سرودند!به راستى برپایى اینگونه مراسم و پخش فیلم آن در کشورهاى پیشرفته جهان جایگاه ایران اسلامى را تنزل نمى داد؟ آیا شایسته نبود در آن شرایط ریاست محترم مجلس فریادى برآورند که چرا برخى تحصیلکرده ها در دام این موضوع افتاده اند؟ و آیا جاى نگرانى نداشت که «ارزش حکومت دینى در نظر مردم به شدت کاهش پیدا کند؟»

۳- ایشان انگیزه دیگر ترویج خرافه را توجیه عملکرد ناصواب و ضعیف مسئولان دولتى دانسته است.آقاى کروبى مى دانند که اتهام تحجر و خرافه گرایى به آقاى احمدى نژاد و دولت نهم همراه با شکل گیرى دولت بلکه قبل از آن مطرح شد! به راستى چگونه مى توان پیش از ورود به بازى به یک تیم کارت قرمز نشان داد و آنها را به عملکرد ناصواب و ضعیف متهم کرد؟! این در حالى است که با گذشت قریب به چهارماه از آغاز به کار دولت، با حضور هیات دولت در استان ها رایحه خوش خدمت در اقصى نقاط کشور به مشام مى رسد و در عرصه سیاست خارجى دولت را از انفعال خارج ساخته و در موضوع هسته اى با فک پلمب از مرکز تحقیقات هسته اى گام هاى بلندى برداشته است و ان شاءالله مردم در آینده نه چندان دور طعم شیرین خدمت را با تمام وجود خواهند چشید.بى گمان چنین دولتى که به طور متوسط هر روز یک مصوبه امیدبخش دارد، عملکرد ناصوابى ندارد تا بخواهد با ترویج خرافات آن را توجیه کند. البته آقاى کروبى حق دارند که برداشت خودشان را از دولت اصلاحات به دولت خدمت تعمیم دهند. زیرا دولت سابق طى هشت سال با شعارهاى گفت وگوى تمدن ها، توسعه سیاسى، آزادى و ایجاد هیاهو و جنجال هاى خبرى مى کوشید ضعف هاى خود را توجیه و یا پنهان کند که البته نتوانست.


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 772

استانبول _ قسمت اروپایی _ایستگاه مترو شیشانه_ ساختمان اداری هتل پلاس

تمام امتیاز سایت ، دامنه ، نمادهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ساماندهی ، زرین پال و ... تمام امکانات سایت و حتی ساب دامین های سایت بصورت کامل مربوط به ارگانیک آرت می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما